Kampaň nebyla odeslána na všechny příjemce např. z důvodu překročení tarifu. Jak můžu kampaň na tyto příjemce doposlat?

  1. Otevřete si dříve odeslanou kampaň a v nabídce Možnosti zvolte Upravit kampaň. Můžete si také vytvořit zcela novou kampaň. Pokud použijete existující kampaň, budete mít statistiky otevření/prokliků na jednom místě.
  2. V obou případech vyberte tentýž seznam příjemců, na který jste rozesílali v původní kampani.
  3. V kroku výběru příjemců vyberte Nastavit segmentaci.
  4. Klikněte na Vybrat novou podmínku.
  5. Objeví se dialog Pravidla pro segmentaci, kde vyberte v poli Zdroj položku Aktivita příjemců v e-mailových kampaních.
  6. V poli Podmínka zvolte, podle čeho chcete příjemce vyhodnotit. V našem případě půjde o Příjemci nebyl odeslán e-mail z kampaně. Vybrat však můžete z dalších možností, které odpovídají vašim potřebám.
  7. V poli Kampaň vyhledejte název kampaně, které se doposílka týká.
  8. Vyberte volitelně také časové omezení, pokud to připadá v úvahu, v opačném případě ponechte Kdykoliv.
  9. Potvrďte dialog kliknutím na Uložit pravidlo.
  10. Počkejte na přepočítání příjemců a zkontrolujte si seznam, zda odpovídá vašim potřebám.
  11. Potvrďte své volby tlačítkem Uložit a segmentovat.
  12. Dokončete odeslání nebo naplánování kampaně dle svých potřeb.
Random picture from Picsum Klára Šumberová
1. dubna 2025