FAQ

Jak mohu v účtu změnit paletu barev?

Chcete-li změnit paletu barev ve svém účtu, postupujte takto: Přihlaste se do svého účtu Boldem. V levé nabídce klikněte na Nastavení > Obecné. Vyberte kartu Logo a paleta barev. V této části můžete přidávat libovolný počet…

Jaký je rozdíl mezi transakčním a hromadným e-mailem?

Stručně řečeno, hromadný e-mail je marketingové sdělení, nebo také propagační zpráva sloužící především ke komerčním účelům, k propagaci produktů a služeb. Slouží nejčastěji k budování dlouhodobého vztahu se širším spektrem zákazníků, kteří si přijímání takových zpráv…

Můžu do již odeslané kampaně přidat nové příjemce?

Do existující kampaně nelze přidat nové příjemce, ale můžete si vytvořit kampaň novou se stejnými parametry. Kampaň pak odešlete pouze novým příjemcům. Nové příjemce můžete buď importovat do samostatného seznamu příjemců, anebo do stejného seznamu příjemců…

Nástroje pro sledování doručitelnosti e-mailů

Doručitelnost e-mailů je klíčovým faktorem úspěchu každé e-mailové kampaně. Abyste zajistili, že vaše e-maily končí v doručené poště příjemců a ne ve složce spamu, je důležité pravidelně sledovat různé metriky doručitelnosti. Naštěstí existuje několik nástrojů, které…