Rozeslanou kampaň otevřela jen určitá část příjemců. Jak rozešlu tutéž kampaň příjemcům, kteří ji neotevřeli?
Otevřete si dříve odeslanou kampaň a v nabídce Možnosti zvolte Upravit kampaň. Můžete si také vytvořit zcela novou kampaň. Pokud použijete existující kampaň, budete mít statistiky otevření/prokliků na jednom místě.
V obou případech vyberte tentýž seznam příjemců, na který jste rozesílali v původní kampani.
V kroku výběru příjemců vyberte Nastavit segmentaci.
Klikněte na Vybrat novou podmínku.
Objeví se dialog Pravidla pro segmentaci, kde vyberte v poli Zdroj položku Aktivita příjemců v kampaních.
V poli Podmínka zvolte, podle čeho chcete příjemce vyhodnotit. V našem případě půjde o Příjemce neotevřel e-mail. Vybrat však můžete z dalších možností, které odpovídají vašim potřebám.
V poli Kampaň vyhledejte název předchozí kampaně.
Vyberte volitelně také časové omezení, pokud to připadá v úvahu, v opačném případě ponechte Kdykoliv.
Potvrďte dialog kliknutím na Uložit pravidlo.
Počkejte na přepočítání příjemců a zkontrolujte si seznam, zda odpovídá vašim potřebám.
Potvrďte své volby tlačítkem Uložit a segmentovat.
Dokončete odeslání nebo naplánování kampaně dle svých potřeb.