Jak propojím svůj web s účtem Boldem?

Aby se vám do aplikace Boldem správně načítaly údaje z vašeho webu (e-shopu či jiného systému) a mohli jste efektivně využívat všechny funkce, jako jsou automatizace nebo sběrné formuláře, musíte svůj web nejprve propojit se svým účtem Boldem. Máte tyto možnosti propojení:

  • Obecné propojení, které umožňuje zobrazování formuláře na vašem webu ke sběru údajů.
  • Instantní propojení vašeho e-shopu na platformě Shoptet nebo Upgates, které umožňuje plynule synchronizovat databázi kontaktů, údaje o košících, objednávkách a podobně.
  • Rozšířené propojení libovolného webu nebo e-shopu na kterékoli platformě umožňující kromě zobrazování formuláře také např. synchronizaci kontaktů, údajů o objednávkách nebo košících. Toto propojení však vyžaduje zásah vývojáře, který vám propojení vytvoří na míru.

Pro plnou funkčnost propojení je zapotřebí účet Boldem s tarifem Profi nebo vyšším (tarif Standard umožňuje pouze synchronizaci příjemců s hotovými integracemi). Na tarif Profi můžete kdykoli přejít prostřednictvím nabídky Vyúčtování. Pokud při přechodu na vyšší tarif narazíte na potíže, kontaktujte svého obchodníka nebo naši zákaznickou podporu na e-mailu, telefonu, nebo chatu.

Související témata týkající se propojení najdete v samostatné kategorii Integrace a propojení.

Michal Krejčí Michal Krejčí
26. dubna 2023