Pokud pro svůj e-shop využíváte platformu Upgates a chcete využít automatizačních schopností nástroje Boldem naplno a kupříkladu efektivně oslovovat zákazníky, kteří nedokončili nákup, nebo využívat produkty automaticky importované z e-shopu při tvorbě šablon, je zapotřebí si Boldem propojit s vaším e-shopem.
Předpoklady
- K využívání funkce opuštěného košíku je zapotřebí mít v Boldem zakoupený tarif Profi. Tarif si můžete snadno aktivovat v nastavení aplikace Boldem v části Vyúčtování.
- Placený a aktivovaný účet na platformě Upgates.
Upozornění: Ve zkušební verzi platformy Upgates je možné otestovat pouze samotné propojení s Boldem, avšak sledování opuštěných košíků lze zprovoznit až v placené verzi.
Postup propojení Boldem s Upgates
- Přihlaste se do svého účtu Upgates a v levé nabídce klikněte na Doplňky. Zobrazí se seznam doplňků.
- Do pole k vyhledávání zadejte Boldem. Zobrazí se doplněk Boldem.
- Klikněte na Aktivovat.
- Na e-mailovou adresu přidruženou k účtu Upgates obdržíte ověřovací kód. Kód si poznačte nebo zkopírujte do schránky.
- Pokud již účet v systému Boldem máte, přihlaste se do něj v novém okně, případně si vytvořte účet nový.
- Jako první si vytvořte seznam příjemců, do kterého si přejete kontakty z e-shopu ukládat. V případě, že jej vytvořený nemáte, vyberte v levé nabídce aplikace Boldem Seznamy příjemců a vytvořte si nový seznam kliknutím na Vytvořit seznam příjemců.
- V levé nabídce vyberte Nastavení a klikněte na položku Propojení.
- V pravé části obrazovky klikněte na tlačítko Nové propojení.
- Z rozevírací nabídky vyberte Upgates.
- Zadejte ověřovací kód zkopírovaný z e-mailu a vyberte seznam příjemců, do kterého si přejete ukládat příjemce z e-shopu.
- Do pole Jazyk zadejte zkratku jazyka, pro který chcete synchronizovat produkty, kontakty a objednávky z e-shopu:
- cs – čeština
- sk – slovenština
- en – angličtina
- Klikněte na Uložit.
Pokud e-shop provozujete ve více jazycích a chcete v Boldem sledovat všechny jazyky, opakujte postup od bodu 8 a vytvořte propojení pro jednotlivé jazyky znovu.
Během 15–30 minut od zadání ověřovacího kódu provede systém synchronizaci kontaktů, produktů a objednávek mezi vaším e-shopem Upgates a aplikací Boldem.
- Kontakty najdete v části Seznamy příjemců po kliknutí na dříve vybraný seznam příjemců.
- Produkty se objeví v části Aktivita na webu na kartě Produkty.
- Objednávky hledejte v části Aktivita na webu na kartě Objednávky.
- Importované produkty můžete rovněž využít při tvorbě šablon po vložení bloku Produkt.