Do existující kampaně nelze přidat nové příjemce, ale můžete si vytvořit kampaň novou se stejnými parametry. Kampaň pak odešlete pouze novým příjemcům. Nové příjemce můžete buď importovat do samostatného seznamu příjemců, anebo do stejného seznamu příjemců a v nastavení kampaně zvolit pomocí segmentace pouze ty příjemce, kteří ještě předchozí kampaň neobdrželi. Rámcový postup je následující:
- Vytvoření nové kampaně: Začněte vytvořením nové kampaně.
- Výběr příjemců: Při výběru příjemců vyberte seznam příjemců s novými příjemci, nebo nastavte segmentaci.
- Nastavení segmentace:
- Zdroj: Aktivita příjemců v kampaních.
- Podmínka: Příjemci nebyl odeslán e-mail z kampaně.
- Výběr kampaně: Vyberte původní kampaň.
- Výběr šablony: Vyberte tutéž šablonu a další nastavení, která jste použili v předchozí kampani.
- Odeslání kampaně: Odešlete nebo naplánujte odeslání kampaně. Kampaň bude odeslána pouze příjemcům, kteří ještě nebyli její součástí.