FAQ

Jaký je rozdíl mezi transakčním a hromadným e-mailem?

Stručně řečeno, hromadný e-mail je marketingové sdělení, nebo také propagační zpráva sloužící především ke komerčním účelům, k propagaci produktů a služeb. Slouží nejčastěji k budování dlouhodobého vztahu se širším spektrem zákazníků, kteří si přijímání takových zpráv…

Můžu do již odeslané kampaně přidat nové příjemce?

Do existující kampaně nelze přidat nové příjemce, ale můžete si vytvořit kampaň novou se stejnými parametry. Kampaň pak odešlete pouze novým příjemcům. Nové příjemce můžete buď importovat do samostatného seznamu příjemců, anebo do stejného seznamu příjemců…

Nástroje pro sledování doručitelnosti e-mailů

Doručitelnost e-mailů je klíčovým faktorem úspěchu každé e-mailové kampaně. Abyste zajistili, že vaše e-maily končí v doručené poště příjemců a ne ve složce spamu, je důležité pravidelně sledovat různé metriky doručitelnosti. Naštěstí existuje několik nástrojů, které…

Co znamená zkratka CDP?

CDP neboli Customer Data platform je software, který shromažďuje informace o zákaznících z různých zdrojů do jedné velké zabezpečené databáze, propojuje obchodní data z online i offline světa a umožňuje firmám lépe porozumět potřebám zákazníků a…