Přidání dalšího uživatele k existujícímu účtu

Michal Krejčí Michal Krejčí
25. července 2023

Pokud spolupracujete s dalšími lidmi, kterým chcete umožnit přístup k funkcím aplikace Boldem, můžete je pozvat do svého účtu Boldem. Postup je následující:

  1. Přihlaste se do svého účtu Boldem.
  2. V levé nabídce klikněte na Nastavení a vyberte Uživatelé. Zobrazí se seznam stávajících uživatelů.
  3. Klikněte na Pozvat uživatele. Zobrazí se dialog k zadání údajů nového uživatele.
  4. Vyplňte e-mailovou adresu a v rozevírací nabídce Přístupová práva zvolte, o jaký typ účtu jde. Tento výběr slouží pouze pro vaši orientaci.
pozvánka nového uživatele
  1. Potvrďte svou volbu kliknutím a Pozvat.

Uživateli se odešle pozvánka na zadaný e-mail. Tento uživatel musí provést následující kroky k dokončení pozvánky:

  1. Přihlásit se do své e-mailové schránky a v e-mailu s pozvánkou (obvykle s předmětem Pozvánka do systému) kliknout na odkaz Přijmout pozvání.
  2. Zobrazí se dialog k vytvoření nového hesla k účtu.
vytvoření hesla
  1. Uživatel zadá heslo a potvrdí svou volbu kliknutím na Nastavit heslo.
  2. Zobrazí se dialog k přihlášení, do kterého uživatel zadá svou e-mailovou adresu a nově vytvořené heslo.

Řešení problémů s pozvánkami

Pokud do svého účtu Boldem pozvete nového uživatele a jemu krátce po odeslání pozvánky nepřijde žádná e-mailová zpráva, projděte si následující možné příčiny zpoždění a tipy, jak je odstranit:

  • E-mailová adresa obsahuje chyby: Zkontrolujte, zda jste při odesílání pozvánky zadali správnou adresu.
  • E-mail byl zachycen spamovými filtry: Požádejte příjemce, aby si zkontroloval nejen složku příchozí pošty (inbox), ale také nevyžádané pošty (SPAM), zda v ní e-mail s pozvánkou není. Pokud tam není, je ještě možné, že byl zablokován na úrovni serveru. Přestože se to nestává často, zkuste v takovém případě odeslat pozvánku na jinou e-mailovou adresu, nebo příjemce požádejte, aby se obrátil na správce svého e-mailového serveru.
  • E-mail je stále na cestě: V závislosti na vytíženosti internetového provozu a poskytovatele internetového připojení příjemce může v extrémním případě trvat i několik hodin, než příjemci e-mail s pozvánkou dorazí.
  • E-mail byl zablokován firemním firewallem: E-mailové servery zejména větších firem někdy používají tzv. firewally, které z bezpečnostních důvodů blokují některé e-mailové zprávy. Požádejte v takovém případě příjemce, aby se poradil se správcem sítě ve firmě, zda by frontu blokovaných e-mailů nezkontroloval, případně zkuste pozvánku poslat na alternativní adresu příjemce, pokud takovou disponuje.