Propojení Boldem s účtem pro reklamy Meta

Radek Uhlíř Radek Uhlíř
28. dubna 2025

Tento postup vysvětluje způsob integrace účtu Boldem s účtem pro reklamy Meta. Vytvořením integrace zefektivníte práci s vlastními příjemci v reklamním ekosystému Meta a díky automatické synchronizaci dat zajistíte, aby marketingové kampaně rychle reagovaly na změny ve vaší databázi.

Předpoklady

  • Účet Boldem s aktivovaným placeným tarifem
  • Účet v Meta Developers

Postup propojení

Aby propojení mohlo fungovat, musíte v rozhraní Meta Developers vytvořit a připojit vlastní aplikaci.

  1. Přejděte na web developers.facebook.com a přihlaste se do účtu Meta Developers, nebo si vytvořte účet nový.
  2. V horní nabídce vyberte Apps a klikněte na Create app.
  3. Zobrazí-li se dodatečný informační dialog, potvrďte jej opět kliknutím na Create app.
  4. Zadejte název aplikace, např. Propojení s Boldem.
  5. Zadejte e-mailovou adresu.
  6. Klikněte na Next.
  7. V kroku Use cases vyberte poslední položku Other.
other
  1. V dalším kroku zvolte typ aplikace Business (Firma).
  2. Klikněte na Next.
  3. V posledním kroku zkontrolujte zadané údaje a potvrďte kliknutím na Create app.

Po úspěšném vytvoření aplikace se zobrazí stránka s přehledem produktů. Do aplikace je třeba postupně vložit tyto produkty:

  • Facebook Login for Business
  • Marketing API

Postup přidání produktu Facebook Login for Business:

  1. Klikněte na Set up u dlaždice Facebook Login for Business. Zobrazí se stránka s nastavením produktu.
  2. Do pole Valid OAuth Redirect URIs zadejte tuto adresu:
    https://app.boldem.cz/integrations/meta/complete
  3. Klikněte na Save changes.

Postup přidání produktu Marketing API:

  1. V levé nabídce vyberte Dashboard, aby se zobrazil přehled aplikace s možností přidání produktů.
  2. U produktu Marketing API klikněte na Set up a vyčkejte na dokončení.

Dalším krokem je propojení nově vytvořené aplikace s účtem Boldem:

  1. V levé nabídce klikněte na App settings a vyberte Basic.
  2. Zkopírujte si a někam poznačte App ID.
  3. V poli App secret klikněte na Show, abyste zobrazili hodnotu tajného klíče. Bude vyžadováno ověření účtu (zadání hesla).
  4. Zobrazenou hodnotu si poznačte, budete ji potřebovat v následujícím postupu.

Nyní hodnoty zadáme do účtu Boldem:

  1. V účtu Boldem klikněte na Nastavení a vyberte Propojení.
  2. Klikněte na Nové propojení a vyberte Meta.
  3. Zobrazí se dialog k zadání Meta app ID a Meta app secret.
  4. Do odpovídajících polí zadejte hodnoty, které jste si dříve zkopírovali z účtu Meta, a klikněte na Uložit.
  5. Zobrazí se přehledová stránka.
  6. Klikněte na Propojit s Facebookem. Dojde k přesměrování na web Facebooku, kde budete vyzváni ke schválení oprávnění aplikace a propojení.
  7. Dokončete průvodce propojením a vyčkejte na návrat do účtu Boldem.
  8. Zobrazí se rozevírací nabídka Zvolte propojený účet pro reklamy.
  9. Z nabídky vyberte účet, který chcete propojit a klikněte na Uložit.

V některých případech se po zvolení účtu pro reklamy zobrazí dialog k potvrzení podmínek používání pro vlastní publika. V takovém případě postupujte podle zobrazených pokynů.

Nyní si můžete kliknutím na příslušná tlačítka vytvořit nový vlastní okruh příjemců nebo namapovat existující okruh příjemců (publikum) na seznamy příjemců v účtu Boldem.

Doporučujeme založit si nové vlastní publikum pomocí tlačítka Vytvořit nový vlastní okruh a propojit jej s příslušným seznamem příjemců v Boldem.

Po uložení propojení budou data synchronizována každou hodinu, nicméně počítejte potenciálně s delší prodlevou, jelikož společnost Meta uvádí, že propagace dat napříč celým jejich systémem může v případě větších publik trvat až 24 hodin.