Propojení vašeho účtu Boldem se Shopify je řešení, které pro vás připravíme na míru. Pro více informací se obraťte na svého obchodního zástupce Boldem, nebo na naši zákaznickou podporu.
Po instalaci doplňku Boldem v e-shopu Shopify musíte provést několik dalších kroků:
- Zkontrolujte svou e-mailovou adresu, do které jsme poslali e-mail s ověřovacím kódem. Pokud zprávu nemůžete najít, ověřte rovněž složku nevyžádané pošty (SPAM).
- Ověřovací kód si zkopírujte do schránky.
- Přihlaste se do vašeho účtu Boldem.
- V levé nabídce vyberte Nastavení a klikněte na položku Propojení.
image
- V pravé části obrazovky klikněte na tlačítko Nové propojení.
- Z rozevírací nabídky vyberte Shopify.
- Do pole Ověřovací kód vložte kód, který jste si zkopírovali z e-mailu.
- Vyberte seznam příjemců, do kterého chcete ukládat jednotlivé kontakty, popřípadě vytvořte nový. Do tohoto seznamu budeme nahrávat příjemce z vašeho e-shopu.
- Klikněte na Uložit a chvilku vydržte.
Během 15 minut od zadání ověřovacího kódu provede systém synchronizaci kontaktů, produktů a objednávek mezi vaším e-shopem Shopify a aplikací Boldem.
- Kontakty najdete v části Seznamy příjemců po kliknutí na dříve vybraný seznam příjemců.
- Produkty se objeví v části Aktivita na webu na kartě Produkty.
- Objednávky hledejte v části Aktivita na webu na kartě Objednávky.