Propojení Boldem s e-shopem Upgates

Michal Krejčí Michal Krejčí
10. října 2022

Aktuálně probíhá technologický upgrade propojení mezi Boldem a Upgates, jehož cílem je zjednodušit instalaci a zlepšit synchronizaci dat. Plánované datum dokončení je 6. 1. 2025. Do té doby je zřizování nových propojení s Upgates dočasně pozastaveno. Stávající propojení zůstávají funkční. V případě dotazů se obraťte na zákaznickou podporu prostřednictvím chatu v aplikaci, e-mailu, nebo telefonicky.

Pokud pro svůj e-shop využíváte platformu Upgates a chcete využít automatizačních schopností nástroje Boldem naplno a kupříkladu efektivně oslovovat zákazníky, kteří nedokončili nákup, nebo využívat produkty automaticky importované z e-shopu při tvorbě šablon, je zapotřebí si Boldem propojit s vaším e-shopem.

Předpoklady

  • K využívání funkce opuštěného košíku je zapotřebí mít v Boldem zakoupený tarif E-mailing. Tarif si můžete snadno aktivovat v nastavení aplikace Boldem v části Vyúčtování.
  • Placený a aktivovaný účet na platformě Upgates.

Upozornění: Ve zkušební verzi platformy Upgates je možné otestovat pouze samotné propojení s Boldem, avšak sledování opuštěných košíků lze zprovoznit až v placené verzi.

Postup propojení Boldem s Upgates

  1. Přihlaste se do svého účtu Upgates a v levé nabídce klikněte na Doplňky. Zobrazí se seznam doplňků.
  2. Do pole k vyhledávání zadejte Boldem. Zobrazí se doplněk Boldem.
  3. Klikněte na Aktivovat.
  4. Po úspěšné instalaci budete přesměrováni do systému Boldem.
  5. Pokud již účet v systému Boldem máte, přihlaste se do něj v novém okně, případně si vytvořte účet nový.
  6. Po přihlášení se zobrazí dialog, kde nastavíte seznam příjemců a vyberete jazykovou variantu.
  7. Klikněte na Dokončit.

Během 15–30 minut od nastavení propojení provede systém synchronizaci kontaktů, produktů a objednávek mezi vaším e-shopem Upgates a aplikací Boldem.

Pokud e-shop provozujete ve více jazycích a chcete v Boldem sledovat všechny jazyky, kontaktujte podporu zákazníků, která vám pomůže s propojením.

  • Kontakty najdete v části Seznamy příjemců po kliknutí na dříve vybraný seznam příjemců.
  • Produkty se objeví v části Aktivita na webu na kartě Produkty.
  • Objednávky hledejte v části Aktivita na webu na kartě Objednávky.
  • Importované produkty můžete rovněž využít při tvorbě šablon po vložení bloku Produkt.