Propojení Boldem s e-shopem Upgates

Michal Krejčí Michal Krejčí
10. října 2022

Pokud pro svůj e-shop využíváte platformu Upgates a chcete využít automatizačních schopností nástroje Boldem naplno a kupříkladu efektivně oslovovat zákazníky, kteří nedokončili nákup, nebo využívat produkty automaticky importované z e-shopu při tvorbě šablon, je zapotřebí si Boldem propojit s vaším e-shopem.

Předpoklady

  • K využívání funkce opuštěného košíku je zapotřebí mít v Boldem zakoupený tarif E-mailing. Tarif si můžete snadno aktivovat v nastavení aplikace Boldem v části Vyúčtování.
  • Placený a aktivovaný účet na platformě Upgates.

Postup propojení Boldem s Upgates

  1. Přihlaste se do svého účtu Upgates a v levé nabídce klikněte na Doplňky. Zobrazí se seznam doplňků.
  2. Do pole k vyhledávání zadejte Boldem. Zobrazí se doplněk Boldem.
  3. Klikněte na Aktivovat. Zobrazí se okno vyžadující potvrzení souhlasu s předáváním dat.
  4. Klikněte na Potvrdit.
  5. Po úspěšné aktivaci budete přesměrováni do účtu Boldem.
  6. Pokud již účet v systému Boldem máte, přihlaste se do něj, případně si vytvořte účet nový.
  7. Po přihlášení do účtu Boldem se zobrazí dialog, kde si vyberete, do kterých seznamů příjemců chcete při synchronizaci ukládat příjemce z jednotlivých jazykových verzí v účtu Upgates. Pro každý jazyk si můžete vybrat existující seznam příjemců, nebo si vytvořit nový. Volitelně můžete povolit přepínač Zobrazovat jako výchozí, po jehož zapnutí bude propojení zobrazováno v Aktivitě na webu jako první.
dokonceni instalace upgates
  1. Klikněte na Dokončit.

Během 15–30 minut od nastavení propojení provede systém synchronizaci kontaktů, produktů a objednávek mezi vaším e-shopem Upgates a aplikací Boldem.

Pokud e-shop provozujete ve více jazycích a chtěli byste jednotlivé jazykové verze propojit s různými účty Boldem, kontaktujte podporu zákazníků, která vám pomůže s nastavením.

  • Kontakty najdete v části Seznamy příjemců po kliknutí na dříve vybraný seznam příjemců.
  • Produkty se objeví v části Aktivita na webu na kartě Produkty.
  • Objednávky hledejte v části Aktivita na webu na kartě Objednávky.
  • Importované produkty můžete rovněž využít při tvorbě šablon po vložení bloku Produkt.